در حال بارگزاری ...

شرایط و فروشگاه خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

خرید اقساطی یکی از روش‌های به‌صرفه در خرید است که در سال‌های اخیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش نه‌تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان طرفدار دارد. مزیت خرید اقساطی این است که افراد از هر قشر و با هر درآمدی می‌توانند مایحتاج و لوازم ضروری و مورد نیاز خود را بخرند؛ حتی اگر توانایی این را نداشته باشند که تمامی هزینه خرید را به‌صورت یک‌جا بپردازند.

اهمیت خرید اقساطی هنگامی خودش را بیشتر نشان می‌دهد که شخص به کالایی نیاز فوری داشته باشد، اما از نظر مالی نتواند آن را بخرد؛ مانند خرید آن دسته از لوازم خانگی ضروری مثل یخچال که خراب می‌شوند یا لوازم الکترونیکی مثل موبایل که نداشتن آن‌ها در دنیای امروز دردسرساز است.

از طرفی در خرید اقساطی، تعداد اقساط، بازه زمانی و همینطور مبلغ قسط‌ها مشخص است؛ بنابراین خریدار می‌تواند منابع مالی خود را به خوبی مدیریت کند و استرس بازپرداخت آن را نخواهد داشت. در شرایط امروزی که تورم در بازار یکی از عوامل منفی محسوب می‌شود و پس‌انداز پول باعث می‌شود که ارزش پول کم شود، خرید اقساطی، فرصت مناسبی محسوب می‌شود تا بتوانیم بدون از بین رفتن ارزش پول خرید کنیم.

در ادامه این مطلب درباره خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی از فروشگاه قسطانه صحبت می‌کنیم.

 

شرایط خرید اقساطی بازنشستگان

در حال حاضر اقشار مختلفی در ایران هستند که به خرید اقساطی روی آورده‌اند. یکی از این گروه‌ها بازنشستگان هستند. افرادی که به سن بازنشستگی می‌رسند، معمولا دارای همسر، فرزند و نوه هستند؛ بنابراین زندگی آن‌ها مخارج فراوانی دارد؛ از هزینه تحصیل فرزندان در مدرسه و دانشگاه گرفته تا خرج عروسی، خرید جهیزیه، خرید لوازم‌التحریر و غیره. به همین دلیل امکان خرید قسطی بازنشستگان، فرصت خوبی برای آن‌ها به شمار می‌آید تا بتوانند لوازم زندگی خود را بدون دردسر تهیه کنند.

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی از فروشگاه قسطانه شرایط خاصی ندارد. کافیست تا به سایت فروشگاه قسطانه مراجعه کنید؛ در سایت ثبت‌نام کنید؛ در فرم ثبت‌نام، گزینه بازنشستگان را انتخاب کنید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. حداکثر 24 ساعت بعد از اینکه مراحل خرید تکمیل شد، کارشناسان سایت قسطانه با شما تماس می‌گیرند تا با دریافت مدارک لازم و ارائه راهنمایی‌های مورد نیاز به شما درباره ادامه روند خرید مشاوره دهند.

 

مدارک لازم جهت خرید اقساطی بازنشستگان

خرید اقساطی بازنشستگان از سایت قسطانه بسیار راحت و بی‌دردسر است و در صورتی که بازنشسته تامین اجتماعی هستید، تنها مدرکی که لازم است ارائه کنید، شامل تصویر کارت ملی و شناسنامه می‌شود. شما می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی قسطانه مراجعه کنید و پس از ثبت‌نام و تکمیل خرید، منتظر تماس کارشناسان سایت قسطانه باشید تا مدارک مورد نیاز را از شما دریافت کنند.

 

اعتبار خرید قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی

در صورتی که از موجودی خرید اقساطی خود آگاهی ندارید می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را از میزان خریدی که می‌توانید انجام دهید اگاه کنند.

02174961000 داخلی 205، 201، 204

09039592817

موجودی محصولات برای خرید بازنشستگان تامین اجتماعی

در فروشگاه قسطانه محصولات متنوعی وجود دارد، اما گاهی موجودی محصولات تمام می‌شود. اگر با چنین مشکلی روبه‌رو شدید، نگران نباشید؛ چون موجودی‌ها در اسرع وقت مجددا شارژ می‌شوند. نحوه اطلاع از موجودی خرید اقساطی بازنشستگان از طریق تماس تلفنی انجام می‌شود. در واقع شما می‌توانید با پشتیبانی فروشگاه قسطانه تماس بگیرید و موجودی را از کارشناسان مربوطه پرس‌وجو کنید. برای این کار بر روی عبارت «تماس با ما» در قسمت بالا و سمت چپ سایت کلیک کنید تا اطلاعات تماس فروشگاه را ببینید.

کارشناسان ما از شنبه تا چهارشنبه، ساعات 9 تا 16 و روز پنج‌شنبه ساعات 9 الی 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. از طریق آدرس ایمیل فروشگاه قسطانه هم می‌توانید با ما در ارتباط باشید. فروشگاه قسطانه در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، ایتا، سروش پلاس و بله هم همراه شماست.

 

سایت | فروشگاه خرید بازنشستگان تامین اجتماعی

سایت فروشگاه اینترنتی قسطانه، امکان خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی را فراهم می‌کند. تمامی بازنشستگان از جمله بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به این سایت، هرگونه لوازم مورد نیاز خود از لوازم خانگی گرفته تا لوازم الکترونیکی ضروری مثل لپ‌تاپ، تبلت و موبایل را با گستره‌های قیمتی مختلف انتخاب کرده و به صورت اقساطی بخرند.

 

فروشگاه طرف قرارداد سازمان بازنشستگان کشور

فروشگاه اینترنتی قسطانه زیر مجموعه هلدینگ پایامیهن‌مان، شرکتی در زمینه فروش لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، ابزارالات، لوازم چوبی و هر محصولی بنا به نیاز مشتریان است که فعالیت خود را از سال 1393 شروع کرد. این فروشگاه محصولات خود را به صورت قسطی به فروش می‌رساند و کالاهای خود را به تمامی شهرهای کشور ارسال می‌کند. فروشگاه قسطانه طرف قرارداد سازمان بازنشستگان کشور است. به همین دلیل بازنشستگان عزیز از هرجای ایران که هستند، می‌توانند به صورت اینترنتی محصولات مورد نیاز خود را خریده و هزینه آن را به طور اقساط پرداخت کنند.

نظر خود را وارد نمایید.
نظرات
27/02/1402 02:52 ق.ظ
گوشی a14 وگوشیa54جفتشون باحافطه ۱۲۸
28/02/1402 10:37 ق.ظ
با تشکر از همگی کارکنان فروشگاه و مدیریت آن  ممنونم
29/02/1402 12:14 ق.ظ
ی بازنشسته تامین اجتماعی ی گوشی ۱۰تومنی بخواد برداره با حقوق شش میلون و پانصد قستش چطوریه؟ ک ب زندگیش فشار نیاد با کلی بیماری و خرید دارو!خواهشا ی توضیح واضح دهید ممنونم از لطف شما.
05/03/1402 03:06 ق.ظ
سلام اینجور که توضیع دادین  اگه اینجور باشد خیلی عالیه خدا خیر بده فقط خواهش تعداد اقساط بالاباشه ممنون میشم
07/03/1402 05:18 ب.ظ
یخچال
08/03/1402 09:59 ب.ظ
خوبه عالی
27/03/1402 02:22 ق.ظ
سلام بنده بازنشسته شرکت نفت هستم .
آیا شرکت نفت با قسطانه  قرار داد دارد .. کارت هود دارم ؟؟
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس با ما
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه و آشپزخانه
خودرو
لوازم چوبی
زیبایی و سلامت
ابزار و تجهیزات صنعتی
ورزش و سفر