در حال بارگزاری ...

خرید آنلاین با حکمت کارت

امروزه با افزایش قیمت وسایل دیجیتال، لوازم خانه، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت، ابزارآلات صنعتی و... قدرت خرید افراد جامعه پایین آمده و توانایی خرید این وسایل به‌صورت نقد را ندارند. همین امر باعث شده که افراد زیادی به فکر خرید قسطی وسایل موردنیاز خود باشند.

یکی از راه‌های بسیار عالی برای خرید کالاهای موردنیاز به‌صورت اقساطی، استفاده از حکمت کارت است. این کارت مخصوص کارکنان آتش نشانی و پرسنل برخی ارگان‌های دولتی است که به کمک آن می‌توانند انواع کالاهای موردنیاز خود را با شرایط بسیار عالی خریداری کنند.

خرید آنلاین با حکمت کارت مزیت‌های فوق‌العاده خوبی برای افراد به همراه دارد و فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین بسیاری با این کارت اعتباری خدمات خرید اقساطی را ارائه می‌کنند. اما این افراد باید بدانند که خرید وسایل موردنظر با حکمت کارت، نکات خاص خود را دارد. در این مطلب به طور کامل خرید آنلاین با حکمت کارت را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با اطلاعات بهتر و جامع‌تری خرید خود را انجام دهید.

حکمت کارت چیست؟

شاید برخی از افراد هنوز با حکمت کارت آشنایی نداشته باشند و با این سؤال مواجه شوند که حکمت کارت چیست؟ در پاسخ به این دسته از افراد باید گفت که حکمت کارت یک کارت اعتباری ویژه است که به پرسنل و بازنشستگان آتش نشانی و پرسنل برخی دیگر از ارگان‌های دولتی اختصاص داده می‌شود.

استفاده از حکمت کارت به این دسته از افراد اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به پیش‌پرداخت، لوازم موردنیاز خود را با اقساط بلندمدت خریداری کنند. نحوه قرارداد با حکمت کارت این‌گونه است که افراد براساس سقف تعیین شده وسایل خود را به‌صورت قسطی خریداری کرده و میزان قسط‌ها از فیش حقوقی آنها کم می‌شود. به‌این‌ترتیب، دارندگان حکمت کارت در هنگام خرید قسطی، نیازی به ضامن هم نخواهند داشت.

سقف اعتبار حکمت کارت

سقف مبلغی که دارنده کارت حکمت می‌تواند خرید کند در حال حاضر حدودا 40 میلیون تومان است که اگر خریدی انجام دهد از این میزان کاسته می‌شود. البته با تسویه شدن اقساط این اعتبار مجدد جایگزین می‌شود و اعتبار مداوم در حال شارژ شدن است و حتی با پر شدن سقف خرید نیز جای نگرانی وجود ندارد و مجددا بعد از تسویه اقساط قبلی امکان خرید مجدد فراهم می‌شود.

سایت حکمت کارت 

کسانی که به دنبال سایت حکمت هستند، باید بدانند که چنین سایتی وجود ندارد. ثبت‌نام حکمت کارت فقط از نهادهای مربوطه انجام می‌شود و خرید کالای موردنظر با استفاده از این کارت، باید از طریق فروشگاه‌های طرف قرارداد انجام بگیرد. این افراد کافی است با فروشگاه موردنظر خود تماس بگیرند و کد ملی خود را در اختیار آنها قرار دهند تا تیم پشتیبانی سایت عملیات استعلام میزان شارژ یا موجودی را انجام و اطلاع دهندد و حتی ثبت سفارش را انجام دهند.

اپلیکیشن حکمت کارت

شاید بسیاری از دارندگان حکمت کارت به دنبال استفاده از اپلیکیشن آن باشند، اما این دسته از افراد باید بدانند که چنین اپلیکیشنی اصلاً وجود ندارد. دارندگان کارت حکمت برای استعلام باید از فروشگاه‌های طرف قرارداد مانند قسطانه کمک بگیرند.

شارژ حکمت کارت

حکمت کارت را نمی‌توان شارژ کرد. افرادی که از این کارت استفاده می‌کنند، باید بدانند که سقف مشخصی برای آن درنظر گرفته شده است. دارندگان این کارت فقط می‌توانند تا سقف 40 میلیون تومان خرید کنند. با تسویه شدن اقساط این اعتبار مجدد جایگزین می‌شود و شما می‌توانید مجدد با آن خرید‌های بعدی خود را انجام دهید.

خرید اقساطی با حکمت کارت

حکمت کارت این امکان را برای دارندگان فراهم کرده تا بدون نیاز به ضامن و پیش‌پرداخت، انواع وسایل موردنیاز خود را به‌صورت اقساط بلندمدت تهیه کنند. همچنین لازم به ذکر است که این دسته از افراد با استفاده از حکمت کارت، می‌توانند دوره اقساط (6 ماه الی 24 ماه) را به‌دلخواه خود انتخاب کنند تا فشار اقتصادی کمتری بر آنها وارد شود.

البته لازم به ذکر است که خرید آنلاین با حکمت کارت، روش خاص خود را دارد. افرادی که از این کارت استفاده می‌کنند، باید این فرایند را بدانند تا بهتر و سریع‌تر آن را تکمیل کنند. در ادامه نحوه خرید اقساطی با حکمت کارت را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله بیان خواهیم کرد.

  •         انتخاب کالای موردنظر
  •         افزودن کالا به سبد خرید
  •         ثبت‌نام در سایت
  •         انتخاب درگاه خرید اقساطی
  •         تماس کارشناسان فروشگاه جهت نایید موجودی کارت مشتری
  •         آپلود مدارک احرازهویت در سایت جهت اطمینان از خرید صاحب یا خانواده دارنده کارت حکمت
  •         ثبت نهایی سفارش و ارسال آن

خرید لوازم‌خانگی با حکمت کارت

لوازم‌خانگی از جمله وسایل بسیار ضروری هستند که قیمت آنها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. به همین دلیل بیشتر افراد جامعه نمی‌توانند برند موردنظر خود را به‌راحتی خریداری کنند. کاهش قدرت خرید افراد باعث شده که خرید قسطی را در دستور کار خود قرار دهند.

استفاده از حکمت کارت یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های خرید لوازم‌خانگی است. دارندگان این کارت می‌توانند هرگونه وسایلی که نیاز داشته باشند را به‌صورت قسطی خریداری کنند. آنها می‌توانند تعداد اقساط را به‌دلخواه خود تعیین کنند و حتی هیچ هزینه‌ای به‌عنوان پیش‌پرداخت برای خرید خود در نظر نگیرند.

خرید محصولات دوو با حکمت کارت

محصولات لوازم‌خانگی شرکت دوو محبوبیت زیادی در بین افراد جامعه دارند. بسیاری از افراد، در هنگام خرید وسایل موردنیاز خود، این برند معتبر را در اولویت قرار می‌دهند. قیمت بالای این وسایل باعث شده که خرید قسطی آنها به‌صرفه‌تر باشد و افراد فشار اقتصادی زیادی را تحمل نکنند.

امروزه فروشگاه‌های زیادی با حکمت کارت طرف قرارداد هستند و انواع محصولات دوو را به‌صورت قسطی به دارندگان این کارت ارائه می‌کنند.  به همین دلیل پرسنل دارنده کارت حکمت به‌راحتی می‌توانند خرید محصولات دوو با حکمت کارت را انجام دهند.

خرید محصولات اسنوا با حکمت کارت

اسنوا یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب لوازم‌خانگی است که معمولاً افراد در هنگام خرید توجه خاصی به آن دارند. البته بالارفتن قیمت محصولات این برند هم باعث شده خرید قسطی آنها در میان خریداران رواج پیدا کند.

شرکت اسنوا برای اینکه به خریداران فشار اقتصادی وارد نشود، محصولات خود را به‌صورت قسطی ارائه می‌کند. یکی از روش‌های خرید قسطی محصولات اسنوا، استفاده از حکمت کارت است. دارندگان این کارت بدون نیاز به ضامن و حتی پیش‌پرداخت، به‌راحتی می‌توانند خرید محصولات اسنوا با حکمت کارت را از فروشگاه‌های طرف قرارداد مثل قسطانه انجام دهند.

لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد حکمت کارت در تهران، کرج و سایر شهرها

استقبال بسیار زیاد افراد از خرید با حکمت کارت، باعث شده که فروشگاه‌های زیادی با این کارت طرف قرارداد باشند. در ادامه مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی حکمت کارت را معرفی خواهیم کرد.

  •         فروشگاه قسطانه واقع در تهران، بزرگراه باقری شمال، فرجام شرقی، پلاک 162، طبقه 2، واحد 11
  •         فروشگاه زنجیره‌ای پروما واقع در تهران، خیابان منوچهری
  •         فروشگاه آدیداس واقع در تهران، انتهای همت غرب
  •         فروشگاه مهدی واقع در کرج، خیابان بهار، برج دالاهو
  •         شرکت متین واقع در ارومیه، بلوار امام علی، مابین مسجد امام علی و خیابان درستکار
  •         لوازم‌خانگی گل سرخ واقع در بوشهر، گناوه، روبروی بازار تره‌بار

فروشگاه لوازم‌خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت

یک از بهترین فروشگاه‌های لوازم‌خانگی طرف قرارداد به حکمت کارت در تهران که امکان خرید حضوری را در کنار امکان خرید آنلاین برای دارندگان حکمت کارت فراهم کرده است، فروشگاه قسطانه نام دارد.

قسطانه یک فروشگاه حکمت کارت است که انواع لوازم‌خانگی، کالای دیجیتال، ابزار و تجهیزات صنعتی، لوازم یدکی خودرو و موتور سیلکت، لوازم چوبی و... را به‌صورت قسطی در اختیار دارندگان حکمت کارت قرار می‌دهد. افراد می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه، وسیله موردنظر خود را انتخاب کرده و با اقساط 6 الی ۲۴ماهه هزینه آن را بپردازند. همان‌طور که گفتیم، فروشگاه حضوری قسطانه در تهران، بزرگراه باقری شمال، فرجام شرقی، پلاک 162، طبقه 2، واحد 11 واقع شده است.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

02174961000

09039592817

فروشگاه مجازی حکمت

قسطانه یک فروشگاه حکمت کارت است که علاوه بر فراهم‌کردن خرید حضوری، با راه‌اندازی فروشگاه مجازی امکان خرید آنلاین را برای دارندگان حکمت کارت فراهم کرده است. یعنی افرادی که قصد خرید قسطی وسایل موردنیاز خود را دارند، با مراجعه به سایت قسطانه، در هرکجای ایران قادر به تکمیل فرایند خرید خواهند بود.

پرسنل دارنده کارت حکمت بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، می‌توانند تعداد قسط‌ها را به‌دلخواه خود مشخص کنند و بعد از تکمیل فرایند سفارش، در کمتر از یک هفته وسیله خود را درب منزل تحویل بگیرند.

فراموشی رمز حکمت کارت

کسانی که از خدمات حکمت کارت استفاده می‌کنند، بهتر است که رمز خود را در یک جای مطمئن یادداشت کنند تا بعداً با مشکل خاصی مواجه نشوند. اما اگر دارندگان حکمت کارت به هر دلیلی رمز عبور کارت خود را فراموش کردند، باید به سامانه نهاد مربوطه خود مراجعه کرده و با واردکردن نام کاربری، رمز خود را بازیابی کنند.

سخن نهایی

با افزایش قیمت وسایل خانگی، دیجیتال، صنعتی و... قدرت خرید افراد کاهش‌یافته و قادر به خرید نقد نیستند. به همین دلیل همواره به دنبال راهی برای خرید قسطی وسایل موردنظر خود هستند.

یکی از بهترین و مناسب‌ترین راه‌هایی که افراد می‌توانند به کمک آن وسایل خود را قسطی خریداری کنند، استفاده از حکمت کارت است. این کارت که مخصوص پرسنل و بازنشستگان برخی ارگان‌های دولتی مثل آتش نشانی و غیره است، این امکان را به آنها می‌دهد تا با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، وسایل موردنیاز خود را قسطی تهیه کنند.

در این مطلب به طور کامل خرید آنلاین با حکمت کارت از سایت قسطانه را مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر از پیش با این روش خرید آشنا شوید. اگر بعد از خواندن این مقاله، همچنان درباره خرید آنلاین با حکمت کارت از سایت قسطانه سؤالی دارید، از طریق تماس با شماره‌های زیر با ما به اشتراک بگذارید.  

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

02174961000

09039592817

 
نظر خود را وارد نمایید.
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس با ما
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه و آشپزخانه
خودرو
لوازم چوبی
زیبایی و سلامت
ابزار و تجهیزات صنعتی
ورزش و سفر