در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی قسطانه - پایا‌میهن‌مان

پایا میهن مان شرکتی فعال با نیروهای جوان در زمینه تامین ابزارهای IT، لوازم الکترونیکی ولوازم خانگی است که از آبان ماه سال 1393 شمسی فعالیت خود را در زمینه فروش اقساطی گوشی موبایل و لوازم دیجیتال (IT)در سراسر کشور، آغاز نموده و تا به امروز با وجود ارتباط مناسب با تأمین کنندگان کالا، اعتماد متقابل با مشتریان، عرضه کالا با قیمت رقابتی، استفاده از کانالها و روشهای نوین فروش و از همه مهم تر خدمت رسانی در عرصه فروش اقساطی لوازم خانگی توانسته فعالیت خود را گسترش داده و مناطق بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد، بطوریکه هم اکنون دامنه فعالیت آن در محدوده سی استان کشور بسط یافته است.

شرایط خرید اقساطی لوازم دیجیتال | خانگی

اگر شما دارای آسان خرید تجارت، ثمین کارت یا بازنشسته تامین اجتماعی باشید، می توانید نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ،‌ تجهیزات کامپیوتری ... و حتی خرید قسطی لوازم خانگی با تنوع اقساط ( 24 ماهه،18ماهه، 12ماهه، 6ماهه) و بدون پیش پرداخت اقدام نمایید. البته در صورت تمایل به پیش پرداخت از طرف مشتریان، این امکان نیز برای شما فراهم شده است. تمام استعلامات آسان خرید به صورت تایید در روز کاری و توسط ما انجام می‌شود. شما تنها سفارش می‌دهید و در سایت استعلام اطلاعات کارت را وارد می‌کنید و بقیه کارها سریعات از سوی مجموعه قسطانه صورت می‌پدیرد. شما، فقط سفارش می‌دهید و ما سفارش شما را درب منزل تحویل می‌دهیم. نیازی به امضا کاغذ یا فرم خاصی هنگام سفارش از سوی شما نیست. تنها موقعی که محصول را تحویل گرفتید، از شما رسید اخذ می‌شود.

کلیه پرسنل بانک کشاورزی، بازنشستگان تامین اجتماعی، دارندگان آسان خرید می‌توانند اقدام به تهییه لوازم دیجیتال و خانگی نمایند. حتی برای سازمان ها، من جمله دولتی، نیمه دولتی و خصوصی امکان تهییه محصولات مورد نیاز در هر زمینه ای را فراهم آورده ایم.

 

محصولات اقساطی

با توجه به افزایش برندهای تولید کننده انواع و اقسام محصولات و از جهتی دیگر به دلیل بزرگ شدن گستره لوازم مورد نیاز افراد در زندگی روزمره، تنوع محصولات برای مصرف کنندگان از اهمیت ويژه ای برخوردار است. در ادامه به دسته‌بندی‌های بااهمیت که در قسطانه با توجه به نیاز مشتریان مورد توجه قرار گرفته است می پردازیم:

  • خرید قسطی لوازم دیجیتال

خرید اقساطی انواع لوازم دیجیتال ‌شامل:‌ انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، پاوربانک، شارژر، پلی استیشن، ساعت هوشمند، دوربین مداربسته، سرور، کنسول بازی PS4 و PS5 و کلی محصولات دیگر با تنوع بالابا شرایط ویژه بدون پیش پرداخت و ضامن با ارسال سریع و رایگان به اقسا‌نقاط کشور است.

خرید قسطی گوشی موبایل با آسان خرید از جمله نیازهای روز با توجه به شرایط اقتصادی و سخت شدن خرید نقدی است که برای شما هم شاید تجربه خوشایندی باشد که امروز محصولی را بدون پیش پرداخت بخرید و از آن استفاده کنید.

  • خرید قسطی لوازم خانگی و آشپزخانه

خرید اقساطی تلویزیون، سینمای خانگی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، اتو بخار، اتو پرس، هود، چرخ گوشت، مایکروویو، پلوپز، بخارپز، قهوه ساز، چایی ساز و آنچه که شما نیاز دارید با شرایط ویژه فروش اقساطی لوازم خانگی برایتان فراهم شده است.

  • خرید لوازم یدکی |جانبی خودرو اقساطی

خرید اقساطی لوازم جانبی و یدکی ماشین شامل: لاستیک، باند، امپلی فایر، رینگ، روکش صندلی و... با آسان خرید، ثمین کارت و برای بازنشستگان تامین اجتماعی بدون ضامن و پیش پرداخت در انواع و اقسام برند ها با شرایط ويژه فروش اقساطی لوازم یدکی فراهم است.

 

برندهای تامین کنندگان قسطانه

قسطانه همیشه تلاش می کند تا تامین کنندگان و برندهای معتبر و بادوام را برای مشتریان خود در عرصه لوازم خانگی و لوازم دیجیتال و همچنین لوازم خودرو ارائه کند تا خیال شما را از بابت ضمانت و خدمات پس از فروش کالا راحت کند.

  • برندهای لوازم دیجیتال

ایفون، شیائومی، هواوی، جی پلاس، لپ تاپ لنوو،‌ ایسوس، ایسر، اپل از جمله برندهای مطرح در عرصه تولید لوازم دیجیتال هستند که در فروشگاه قسطانه تنوع بالایی برای هر محصول از این برندها ارائه شده است تا دستان شما برای انتخاب باز باشد.

  • برندهای لوازم خانگی

ما ایرانی ها همیشه طرفدار محصولات خارجی بوده‌ایم اما حمایت از تولید داخل با توجه به افزایش کیفیت تولید لوازم خانگی مورد توجه قرار گرفته است و برندهای جی پلاس، اسنوا، ایکس ویژن، هایسنس و .... توانسته اند جایگاه محکمی برای خود بسازند و به برندهای قدرتمند در تولید لوازم خانگی تبدیل شوند. از آنجا که برای هر ایرانی عامل گارانتی بسیار اهمیت دارد ما در فروشگاه قسطانه لوازم خانگی داخلی را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا این برند ها از ضمانت معتبر برخوردارند و اگر مشکلی برایشان پیش آید پاسخگویی مناسبی دارند و ما در قسطانه نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم که تامین کنندگان معتبری را در کنار خود داشته باشیم تا خیال مشتریانمان را راحت کنیم.

 

سخن پایانی

پایا میهن مان درصدد آن است که آرامش را در وجود شما به ارمغان آورد. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه از لحاظ تورم و مشکلات در خرید نقدی لوازم خانگی و دیجیتال در جهت حل این مشکل گام نهاده است. یکی از بهترین مسیر‌های حل این موضوع برای مردم عزیز سرزمین‌مان فراهم آوردن امکان خرید اقساطی لوازم دیجیتال و خانگی است که فعلا با توجه به محدودیت ظرفیت ها، به دارندگان آسان خرید، ثمین کارت و بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور خدمات رسانی می شود. البته اگر اعضای خانواده شما، دوستانتان و خویشاوندانتان دارای آسان خرید تجارت، ثمین کارت یا بازنشسته تامین اجتماعی هستند، می‌توانید با استفاده از مدارک‌شان اقدام به خرید قسطی لوازم دیجیتال و خانگی کنید.

 

خوشبختانه تا به حال توانسته ایم رضایت مشتریان را تا حد زیادی کسب کنیم و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک به تک تک همیهنان در جهت تهیه اقساطی محصولات خدمت‌رسانی کنیم.

 

خرید اقساطی لوازم خانگی | خرید اقساطی لوازم دیجیتال | خرید اقساطی لوازم جانبی و یدکی خودرو

 

آدرس شرکت پایا میهن مان (‌قسطانه): استان تهران - منطقه 16 ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله تهرانپارس ، خیابان شهید سعید باغدارنیا (رشید) ، خیابان فرجام شرقی ، پلاک 162 ، طبقه پنجم ، واحد 11

 

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

02174961000

09039592817

نظر خود را وارد نمایید.
نظرات
07/03/1402 05:57 ب.ظ
باسلام  4حلقه رینگ خرچنگی ۱۴ میخوام
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس با ما
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه و آشپزخانه
خودرو
لوازم چوبی
زیبایی و سلامت
ابزار و تجهیزات صنعتی
ورزش و سفر